tisdag 4 september 2007

Så mycket på gång!


Japp, inte har jag slutat tänka på pyssel! Jag har bara varit bortrest. Vilket lett till att jag köpt en större hög med pärlor...

Jag har så mycket pyssel som jag konstant tänker på. Smycken, sticka, virka, kort, papper, tröskel (ett något udda pyssel kanske men ack så nödvändigt när man har ett hål i golvet), och så inte minst SY. I födelsedagspresent fick jag en del pengar, så snart kan en symaskin inhandlas. Eller, det kanske får vänta ett tag till, eftersom jag också köpt ny kamera som ätit upp av mina pengar. Kanske julen kan fylla ut symaskinspotten.

Här är pärlorna jag köpte i Ungern. En del av dessa är till Ellen, som tur är, för jag kan knappt motivera detta jätteinköp. Men det var kul!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser ut som GODIS!!!! Vilka bilder!

Kram
Anna

Tess sa...

Precis min tanke, den där med godis, blev jättehungrig! Och vi ska väl inte äta än på tre timmar (klockan är nu kvart i sju). Dessa fransmän!

Kul med så många nya pärlor!